Gondolkodom, tehát de minek ennyire összevissza?

Dumcsi

Dumcsi

Szexpartnert keresnek a migránsoknak? - Jelentkezni szeretnék!

2016. július 28. - kikicsodamimicsoda

Drága Migránsok! Könnyes szemmel olvastam a felhívást, miszerint a bennetek tomboló férfienergiák megzabolázása céljából szexpartnert keresnek számotokra. Szívem legmélyéből együttérzek veletek, mert biztos csak így utólag esett le nektek is, hogy ezt a duzzadó erőt akár a hazátok és a minden bizonyára a hiányotok következtében vibrátor után esdeklő, otthon maradt asszonyaitok védelme érdekében is kifejthettétek volna. De sebaj! Most itt vagytok, és ezzel a helyzettel kell szembenézni.

nagyi2.jpg

Engedjétek meg, hogy pár szóban bemutatkozzam! Özvegy Fejő Béláné Manci néni vagyok, 72 éves nyugdíjas. De mivel hamarosan intim viszonyba kerülünk majd egymással, ezért szólítsatok csak Nyusszómusszónak!

Férjem  már lassan tíz éve elhagyta ezt a világot, hozzátok hasonlóan én is ki vagyok éhezve a jóra. Ne tévesszen meg benneteket a korom, számtalan előnnyel bírok a kis fiatal csitrikhez képest. Majd 3 éve jógázom, nagyon hajlékony vagyok. Megboldogult uramon kívül soha senkivel nem feküdtem össze, tehát lényegében majdnem szűz vagyok. Az én drága Bélám mindig kapacitált arra, hogy orálisan is kényeztessem, de sajna nem bírt rávenni. Utólag már nagyon bánom, így most terveim szerint sokkal bevállalósabb módon vetem bele magam a gyönyörök élvezetébe.

Nyitott vagy különféle beöltözős szerepjátékokra is. Ha gondoljátok, játszhatjuk azt, hogy migránssegítő vagyok, akit az éj leple alatt csoportosan megerőszakoltok, vagy ha másképp nem tudom feloldani a gátlásaitokat, beöltözök Angela Merkelnek. Van néhány virgonc, bevállalós barátnőm, biztosítottak arról, hogy a gruppen nem lenne ellenükre.

utazas_tn_jpg_axdx.jpg

S hogy mivel tudom magam még kivánatosabbá tenni? Ügyesen kézimunkázok, jártam sportlövő szakkörre, ahol csoportelső voltam. Szívesen áttérek az iszlámra és hátralévő életemet a dzsihádnak szentelem. Isteni kalácsot sütök, és nagyon jól főzök, nem úgy, mint a mai lányok. Mivel a nyugdíjazásom előtt vegyésztechnikusként dolgoztam, hasznos lehetek bombák készítésekor is.

nagyi0.jpg

Szóval, ha kellek, csak keressetek bátran, Aranyoskáim!  Nem venném a szívemre, ha nem kapnátok meg a legkiválóbb ellátást Európától.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dumcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr748920460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása