Gondolkodom, tehát de minek ennyire összevissza?

Dumcsi

Dumcsi

Manifesztációs epic fail

2016. július 17. - kikicsodamimicsoda

- Atyám! Az nem lehet! Tudod, hogy soha nem kételkednék benned, de ezt egyszerűen nem hihetem el...

- Fiam! Tudom mit beszélek.

- De Atyám! Feláldoztam magam azért, hogy megmentsem a világot. Megszabadítottam őket a bűneiktől, és azt mondod, meg sem ismernének?

- Menj, és győződj meg róla magad!

funny-jesus-joke-dad-says-i-can-come-back.jpg

..............................

Jobb helyen nem is lehetnék! A mise végeztével szétszéledtek a népek, a plébános éppen a parókia felé tart. Ha valaki úgy ismer, mint a tenyerét, hát akkor ő!

- Fiam, hát te?

- Biztos voltam benne, hogy számodra olyan vagyok, mint önvalód, arcomban a sajátod látod...

- Gyermekem! Megbocsáss, az utóbbi időben kicsit romlott az arcmemóriám, találkoztunk már? Ismerős vagy, de...

- Naaa?... Naaa! Én vagyok az élet kenyere. Most már tudod?

- Bocsáss meg, Fiam! Szörnyen restellem magam, hát persze, te vagy a pékmester új inasa. Mit tehetek érted, Gyermekem?

 ..............................................

Nem olyan fából faragták, aki feladja.

_-2278011.jpeg

..................................................

Nicsak, két férfi ül amott a romos fal tövében. Félrevonultan, távol a mindennapok zajától lelki gyakorlatot végeznek. Kezeiket kulcsolják, imát morzsolnak. Megvan! Tanítványok! Számukra nem lehet talány a kilétem.

- Tudjátok, ki vagyok?
- Hoppáhoppá! Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kérügma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégső értelme tárul fel előttünk.
- Miiiiiiiiiii?

- Nyugi! Csak nem gondoltad, hogy összetévesztünk valakivel? Ezzel a fura köpönyeggel sem álcázhatod magad, mi egyek vagyunk!

ste.jpg

...................................

Jézus meglelve az áhított bizonyosságot elégedetten indult haza. Hozzá méltatlan türelmetlenséggel várta, mit szól majd az Atya.

.......................................

Ezalatt a fal tövében...

- Ugye, mondtam, hogy John Lennon él! Én rendszeresen dumálok az ipsével.

- Ja, télleg, és mennyire heppiskedett, hogy felismerted! Honnan kukázhatta azt a fatal error ballonkabátot?

- Nemtom! Világsztár, sztájliszjai vannak, vágod? Biztos menő! … Van még egy csík! Szippantod?

locitrom.hu.jpg

 

( Forrás: egy vicc ihletésére, képek: locitrom.hu, Stekovics Gáspár fotója )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dumcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr468897256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása